Zwroty i reklamacje

Zwroty

Kupując produkty w sklepie www.whitebee.pl mają Państwo możliwość zwrotu zamówionych towarów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez względu na powód.

Aby dokonać zwrotu zamówionych produktów należy poinformować nas o tym przesyłając informację na jeden z trzech poniższych sposobów:

1. Elektronicznie korzystając z formularza zwrotu:

2. Wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@whitebee.pl

Wiadomość musi zawierać:

  • imię i nazwisko osoby, która składała zamówienie,
  • numer zamówienia,
  • datę złożenia zamówienia,
  • nazwę zwracanego produktu / produktów,
  • numer konta do zwrotu środków jeśli zamówienie było opłacane za pobraniem,
  • powód zwrotu (opcjonalnie)

3. Wysyłając kurierem zwracany towar wraz z wydrukowanym Formularzem Odstąpienia Od Umowy (wzór dostępny w regulaminie sklepu) pod adres:

WhiteBee sp. z o.o.
ul. Fort Wola 14/153
01-258 Warszawa


Po przesłaniu informacji o zwrocie elektronicznie, zwracany towar należy przesłać kurierem na adres:

WhiteBee sp. z o.o.
ul. Fort Wola 14/153
01-258 Warszawa

Pytania i odpowiedzi

Komu przysługuje prawo zwrotu?

Prawo zwrotu przysługuje każdemu konsumentowi oraz osobie fizycznej dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego czyli tzw. każdemu kupującemu uprzywilejowanemu.

Kiedy zwracamy środki?

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W praktyce środki ze zwrotu powinny pojawić się na Twoim koncie do 3 dni roboczych od dnia dostarczenia nam zwracanego towaru przez kuriera.

Od kiedy należy liczyć termin 14 dni na zwrot?

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. Oznacza to, że 14-dniowy termin należy liczyć od dnia odbioru przesyłki od kuriera lub dnia odbioru z punktu odbioru (np. Paczkomatu).

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.


Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację – najlepiej na adres e-mail: sklep@whitebee.pl lub drogą pocztową na adres ul. Fort Wola 14/153, 01-258 Warszawa.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

– szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.